اطلاعات حقوقي
وكالت

نام سفته را حتما در بسياري از مراوده‌هاي تجاري و كاري شنيده‌ايد و استفاده از آن نيز روزبه‌روز در كشور بيشتر مي‌شود تا جايي كه عبارت «سفته موجود است» را حتي در بسياري از دكه‌هاي روزنامه‌فروشي ديده‌ايد ولي شايد درباره قانون سفته چيزي ندانيد.

 

در ارتباط با سفته احتمالا اولين موضوعي كه به ذهن بسياري از ما بيايد، اجراي آن توسط دارنده سفته يا درگيري‌هاي طرفين براي ابطال و دريافت سفته است؛ به‌طوري‌كه اين واژه همواره با ترس و امتناع از ارائه آن همراه است.

ناآگاهي از تعهدها و قانون‌هاي ارائه سفته يا حتي دريافت آن زمينه‌ساز بسياري از مشكلات ميان مردم شده است و پرونده‌هاي بسياري در ارتباط با قانون سفته در دادگاه‌ها وجود دارد.
سيدوك در ادامه نگاهي اجمالي به ماهيت و قوانين موضوع سفته دارد:

مفهموي ديگر از سفته و دارنده سفته كيست؟

سفته يكي از اسناد تجاري است كه به موجب آن امضاكننده‌ سفته تعهد مي‌دهد تا در موعد مقرر يا عندالمطالبه، مبلغي را دروجه فرديا موسسه ذكر شده درسفته بپردازد.

موسسه حقوقي آرازفرتاك بهترين موسسه حقوقي در تهران  به شماره ثبت  42395 مي باشد.  كه از حاذق ترين ومعتبرترين در بخش هاي حقوق تجارت بين الملل و حقوق و دعاوي ملكي،دعاوي حقوقي،دعاوي كيفري و... به ارائه خدمات مشاوره حقوقي و مشاوره املاك و وكالت ( وكيل دعاوي حقوقي ،وكيل دعاوي ملكي،وكيل دعاوي كيفري و...) به اشخاص حقيقي و حقوقي اعم از داخلي و خارجي مي پردازد.اين موسسه  حقوقي در زمينه هاي تجارت الكترونيك، حقوق استارتاپ ها و شركت ها، قانون مالكيت معنوي و اموال و مالكيت ، خدمات حقوقي به شركت هاي دانش بنيان مي تواند به شما عزيزان مشاوره دهد

به طور حتم يك وكيل پايه يك دادگستري به تنهايي قادر نيست در تمامي حوزه هاي  حقوقي خدمت رساني كند و راهنمايي تخصصي به همه موكلان خود بدهد لذا در يك موسسه حقوقي جمعي از وكلا حاضر مي شوند و  هريك به طور تخصصي و همچنين گاها به صورت جمعي در موارد مختلف به كارشناسي مي پردازند .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۵:۱۸ ] [ احمدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی